ارائه خدمات مشتریان در سطح جهانی با تجارت مبتنی بر تجربه


خدمات مشتری دیگر فقط یک مرکز تماس نیست. Omnichannel ، خدمات شخصی به مشتری کلید شکل گیری انتظارات و حفظ مشتری است ، اما چگونه برند شما می تواند گامی فراتر بردارد زیرا انتظارات و خواسته های مشتری همچنان در حال تکامل است؟ تعهد شما به مشتریان و نیازهای آنها پس از پرداخت پایان نمی یابد. گسترش تجارب تجاری عالی پس از خرید چیزی است که یک مشتری راضی را به یک مشتری وفادار تبدیل می کند. این قسمت از مجموعه رهبری فکری چند جلسه ای ما به بررسی این موضوع می پردازد که: «خدمات دستکش سفید» برای مصرف کنندگان به چه معناست و فرهنگ خدمات مبتنی بر تجربه چگونه تکامل می یابد. -چرا یک استراتژی یکپارچه سازی داده های چند کانالی برای خدمات دگرگون کننده به مشتریان مهم است -چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای فعال کردن گزینه های بهتر سلف سرویس- شنیدن بینش از رهبران صنعت در مورد ارزش تجارت مبتنی بر تجربه در مرحله پشتیبانی B2C پس از خرید. شامل: کیم ویلیامز-چوپک ، مدیر استراتژی و نوآوری در فضای B2C و به عنوان تعدیل کننده آهنگ EDC B2C ما. لورا لی توماس به عنوان استراتژیست مرکز تماس در Perficient خدمت می کند. او ۲۵ سال تجربه در زمینه استراتژی و برنامه ریزی مرکز تماس دارد و با مشتریان کار می کند تا مطمئن شود که راه حل های مرکز تماس نیازهای مشتریان و ذینفعان تجاری را برآورده می کند. جاستین راسین به عنوان مدیر استراتژی بازرگانی در Perficient خدمت می کند و در آنجا به مشتریان در دستیابی به اهداف تجاری خود از طریق فناوری های تجاری فعال با پشتیبانی از تحلیل داده ها و ایجاد KPI کمک می کند. جاستین بیش از ۱۳ سال تجربه در تجارت الکترونیک ، تجربیات مشتری مداری و استراتژی برندسازی دارد. علاوه بر این ، جاستین دوبار برای رهبری اندیشه خود در زمینه مارک تجاری و بازاریابی در مجله استراتژی نام تجاری هنری استوارت منتشر شده است و همچنان نویسنده مشارکت کننده در انتشارات برجسته صنعت است.

این متن برای سرعت در ترجمه توسط سرویس ترجمه گوگل ترجمه شده است.

پخش از یوتیوب

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *