زنجیره اعتماد و امتیازدهی شماره تلفن همراه: مصاحبه با Virginie Debris از GSM


من با Virginie Debris، مدیر ارشد محصول برای سرویس پیام‌رسانی جهانی (GMS) و یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن اکوسیستم موبایل، درباره داده‌های شخصی و هویت (PD&I) صحبت کردم. ما یک بحث روشنگرانه داشتیم (فیلم مصاحبه را ببینید). این گفتگو ما را به مسیرهای غیرمنتظره ای برد و چندین بینش و توصیه را آشکار کرد. در مصاحبه خود ، ما درباره نقش داده ها و هویت شخصی و نحوه استفاده شرکت ها از آنها برای شناخت و ارائه خدمات به مشتریان و حفاظت از منافع آنها بحث کردیم. برای خوشحالی من، ما سه ایده را کشف کردیم که می تواند به همه ما کمک کند از PD&I بهتر محافظت کنیم و کارایی بازار را بهبود بخشیم. * ایده اول، ایجاد و اصلاح «زنجیره اعتماد» یا «زنجیره اعتماد»، چارچوب زنجیره ارزش صنعت PD&I که توسط ویرجینی پیش‌بینی شده است. * ایده دوم، اصلاح شیوه‌های صنعت PD&I، بهینه‌سازی تمام داده‌هایی که اپراتورهای تلفن همراه در اختیار دارند، و اطمینان از وجود مکانیزم‌های تبادل فنی، قانونی و اخلاقی مناسب برای اطمینان از استفاده مسئولانه از PD&I. * ایده سوم، استاندارد کردن یک طرح امتیازدهی تراکنش فردی متصل، به عنوان مثال، طرحی برای تأیید هویت و تراکنش، که اغلب حول داده های تلفن همراه متمرکز است. این طرح مشابه امتیازدهی اعتباری برای وام دهی و کشف تقلب برای خرید کارت اعتباری است. این به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به طور همزمان به مشتریان خود خدمات بهتری ارائه دهند، از PD&I محافظت کنند، تقلب را کاهش دهند و تلاش‌های خود را برای رعایت مقررات بهبود بخشند. به گفته ویرجینی، برای یک شرکت، توانایی شناخت مشتری، تأیید هویت مشتری قبل و در حین تعامل، یک الزام تجاری است. شناخت مشتری به شرکت‌ها کمک می‌کند نه تنها به مشتریان خدمات بهتری ارائه دهند، بلکه به مدیریت هزینه‌ها، کاهش ضایعات، کاهش تقلب و ماندن در سمت راست قانون و مقررات کمک می‌کند. ویرجینی اظهار داشت که مشتریانش می گویند: “من می خواهم بدانم کاربر نهایی من کیست؟ من با چه کسی صحبت می کنم؟ آیا با شخص مناسب روبرو صحبت می کنم. ” این در حوزه فیزیکی به اندازه کافی سخت است، در حوزه دیجیتال بسیار دشوار است. بازیکنانی مانند GMS می توانند کمک کنند. زمان شروع موضوع ۰:۰۰:۰۰ مقدمه ۰:۰۰:۵۶ هدف شرکت ها، رفع مشکل برای شناخت مشتری ۰:۰۴:۲۴ تفاوت بین هویت و داده های شخصی چیست؟ ۰:۰۴:۳۴ تعریف داده های شخصی (ویرجینی) ۰:۰۵:۲۴ “چگونه هدف استفاده را درک کنیم؟ پیوستار هدف؟” ۰:۰۵:۳۷ متمایز کردن هویت از شناسه (مایکل) ۰:۰۶:۲۵ در استفاده از داده های قطعی و ویژگی برای درک فرد (مایکل) ۰:۰۷:۵۲ در مورد اعتماد (ویرجینی) ۰:۰۸:۴۷ چگونه می فهمیم هدف؟ ۰:۰۹:۴۶ محدود کردن اشتراک گذاری داده ها (ویرجینی) ۰:۱۰:۵۹ “بازار PD&I چیست؟” ۰:۱۱:۰۹ ویرجینی در بازار PD&I. 0:12:00 ویژگی های پویا ۰:۱۳:۴۲ استفاده از داده ها برای “امتیاز” عدد ۰:۱۴:۲۶ نمونه هایی از روش های امتیازدهی (ویرجینی) ۰:۱۵:۳۷ “بازیگران کلیدی در بازار چه کسانی هستند؟” ۰:۱۶:۰۵ “بازیکنان مختلفی در بازار وجود دارد” (ویرجینی) ۰:۱۶:۵۰ ویرجینی MNO را توصیف می کند و مثال هایی می دهد ۰:۱۹:۳۳ در جمع آوری کننده های PD&I (معروف به کارگزاران داده) ۰:۲۱:۵۹ از چه چیزی استفاده می کنید برای ارزش گذاری این بازار؟ ۰:۲۹:۲۰ چه کسی مالک داده ها است ۰:۳۷:۵۰ چگونه یک الگوریتم امتیاز دهی پیش بینی بسازیم؟ ۰:۳۸:۱۱ ما باید به نیازهای شرکت ها گوش کنیم. ۰:۴۴:۱۶ پایان.

این متن برای سرعت در ترجمه توسط سرویس ترجمه گوگل ترجمه شده است.

پخش از یوتیوب

دانلود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *